Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Lake Louise

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 September 2013 | Canada, Lake Louise

Gistermiddag op het gemakje afgereisd naar een natuurcamping, dus zonder aansluiting met wat dan ook. Vanmorgen bleek dat we ook dat aankunnen, met wat hulpmiddelen van de camper dan, watertank, generator, vuil watertank. Gisteravond voor de tweede keer buiten de deur gegeten. Het menu is niet echt gevarieerd, hamburgers en kippenvleugels. Gistermiddag prachtige wandeling gemaakt door Johnson Canyon met 2 hele mooie watervallen. Vandaag onze dag doorgebracht met het bewonderen van 3 hele mooie meren. Nu in een koffietentje even wat mailen. Alles gaat dus prima en we hebben weer wat mooie foto's bijgevoegd.

• 06 September 2013 - 19:18

Piet En Ina:

hallo vakantiegangers,
    leuke verslagen en nog leukere foto's.
    wat een apart eekhoorntje op de foto. lijkt wel de strepen van een wasbeer.
    veel plezier verder en we kijken uit naar de volgende verhalen en foto's
    groetjes piet en ina

• 06 September 2013 - 19:21

Anneke:

hoi
    Wat is t toch leuk om jullie te volgen, drukke week gehad dus nu pas weer tijd om te lezen, en geweldig om te zien en lezen wat jullie allemaal zien en meemaken...natuur is echt bijzonder om te zien, nu die beren nog op de foto :) xx an