Campbells river - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu Campbells river - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Campbells river

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

14 September 2013 | Canada, Campbell River

Net na mijn verslag uit Whistler kregen we een opnameploeg voor Vlaanderen vakantieland naast ons op de camping. Er werden opnames gemaakt van 3 jonge dames die met een camper rondtrekken. Leuk om te zien. Gisterochtend vroeg uit Whistler om de boot van 10.40 naar Vancouver Island te halen. Lekker in de zon aan boord gezeten tijdens de overtocht van 2 uur. Daarna naar de camping in Campbells river. Camping zonder service, maar 36 euro voor 3 nachten is wel een koopje. Zeker als je bedenkt dat de beren daar bijna langs je camper lopen. 100 meter er vandaan gisteren maar liefst 2 beren een kleintje en een moeder gezien. We stonden op minder dan 10 meter. De moeder ving live een zalm terwijl we er bij stonden. Geweldig om dit van zo dichtbij te kunnen zien. Verder vandaag uitgerust en heerlijk gezond en gezwommen in een meer met water wat we nog nooit zo helder hebben gezien. De temperatuur blijft nog 2 dagen rond de 30 dus dat kan niet beter. Zitten nu bij Starbucks wat de bloggen en te drinken en gaan dan weer op beren foto jacht.

• 14 September 2013 - 01:42

Rien & Karin:

hey Dieny en Wim,

Wat een mooie en vooral afwisselende natuur zeg. En ook erg mooie foto's.
    We hebben gezien dat de beer los is ;-). Hopelijk volgen er nog vele.
    Lijkt me we heel bijzonder om zo'n visvangende beer live te zien en niet op tv. Gaaf hoor.

Met ons hier gaat het ook prima. Genieten jullie weer van de komende tijd, wij volgen jullie op de voet.
    Leuk dat jij dit verslag dagelijks bijhoudt Wim.

De groeten maar weer.
    Rien en Karin

• 14 September 2013 - 10:14

Anneke:

hoi hoi
    een week geen tijd gehad om op mn gemak jullie verslagen te lezen, dus nu achter elkaar en dan is t geweldig, afwisselend , en gaaf om alles te zien wat jullie meemaken, leuk hoor dat we zo contact hebben, geniet er nog heel erg van
    gr anneke