Campbells river 2 - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu Campbells river 2 - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Campbells river 2

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

15 September 2013 | Canada, Campbell River

Deden we het gisteren rustig aan, vandaag vroeg opgestaan en een 8 uur lange excursie met een powerbook gemaakt. Door de natuur, over water en naar de grizzly beren. De dag begon met mist en het was lekker dat we in waterdichte pakken, ijsmuts en bril gekleed waren. Weldra kwam de zon door en zagen we achtereenvolgens dolfijnen en zeehonden. Na een lunch ging het naar grizzly gebied. We hebben het enorm getroffen en maar liefst 9 grizzly beren van heel dichtbij in de vrije natuur gezien. Een aantal wijfjes met kids en een paar mannetjes. Het was een topdag en we hebben volop genoten. We hopen dat de foto's van vandaag jullie een goed idee geven. Helaas nog maar een week en dan moeten we dit prachtige land weer gedag zeggen. We hebben vandaag gereisd met Nederlanders die hier een eigen bedrijf hebben. Kijk maar eens naar hun app Eagle eye adventures.

• 15 September 2013 - 20:09

Piet&ina:

hallo luitjes,

spannend hoor die beren, zien er wel erg aaibaar uit.
    mooi hoor,ben benieuwd wt er nog meer gaat komen aan verslagen,maar zeker de foto's.

vell plezier verder,groetjes

piet en ina