Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Tofino

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 September 2013 | Canada, Tofino

Na de enerverende dag van gisteren toch al weer vroeg wakker. Eerst ontbijten en dan langs de supermarkt. Deze is zooooo enorm groot dat je uitgeput bent als je alle paden hebt gehad. Daarna weer een forse verplaatsing naar Tofino aan de Pacific Ocean. We hebben weer een prachtige plek op een camping aan het strand kunnen bemachtigen. We staan 50 meter van de oceaan en deze camping staat nog steeds stampvol. Voor de eerste dag dat we de camper hebben is het weer wat minder, het regent nu zelfs en ook voor de komende dagen verwacht men niet al te veel zon. Voor morgen hebben we weer en spannende activiteit geboekt. Welke , dat vertellen we morgen pas als we hopelijk ook weer wat mooie foto's bij kunnen voegen. Alles gaat hier naar wens en hopelijk bij jullie ook. Tot blogs.

• 16 September 2013 - 15:59

Ria:

Hallo ,
    Wat een prachtige reisverslagen . Ik heb jullie echt op de voet gevolgd . Dat dat zo kan is prachtig . En dat jullie ook af en toe nog prachtige beren hebben kunnen zien . Geweldig . En dan wim op de foto in zo'n spannend dik pak ppfffff . Nou ik hoop dat jullie vd week toch nog een beetje mooi weer zullen hebben . En dan zien we jullie snel weer . Gr Ria

• 16 September 2013 - 22:55

Linda:

Hoi tante dieny en ome Wim wat een mooie rijs hebben jullie
    Fijn dat je het naar jullie zin hebben bij mijn gaad alles goed
    Nog een fijne vakantie en tot snel xxxxjes groetjes van Linda burgers