Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Victoria

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 September 2013 | Canada, Victoria

Na onze vorige blog hebben we nog een heerlijke strandwandeling bij ondergaande zon gemaakt. Gisteren vroeg op en om 08.30 waren we al onderweg naar Victoria. Dit was een rit van rum 300 km en net voor 2 uur kwamen we aan. Dat was maar goed ook want de camping die we wilden, midden in de stad, had nog maar 2 plaatjes vrij. Na het nstalleren met een klein bootje naar de overkant gevaren en lekker door Victoria gestruind. Hele leuke stad, met Engelse invloeden. Alles gaat er heel rustig aan toe en het centrum s autovrij. Gisteravond eerst lekker oesters gegeten in een wijnbar en vervolgens lekker steak en salade gegeten. Vervolgens langs het water 3 km naar de camping gewandeld. Vanmorgen zijn we weer naar Victoria gelopen en we zitten nu weer eens bij Starbucks ivm het gratis internet. Blijven nog de hele dag hier en gaan morgen richting Vancouver. Het weer is wederom meer dan prima. Alles gaat prima met ons.

• 18 September 2013 - 23:09

Piet&ina:

hallo,
    wederom mooie foto's.
    ben benieuwd wat jullie nog meer hebben aan materiaal.
    nog veel plezier.
    groetjes