Vancouver airport - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu Vancouver airport - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Vancouver airport

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

20 September 2013 | Canada, Vancouver

Vanmorgen redelijk vroeg wakker. Rustig ontbeten en vervolgens de camper een beetje opgeruimd en de koffers gepakt. Vervolgens op het gemakje naar Fraserway gereden om ons tijdelijke huis in te leveren. Bij Fraserway kregen we te maken met een super efficiënte inlever procedure. Het leek wel een lopende band in een autofabriek. Binnen 10 minuten waren we uitgecheckt en waren een man of 5 bezig om de camper te reinigen en gereed te maken voor de volgende klant. In totaal hebben we 3655 km gereden in3 weken. Met enige weemoed namen we afscheid van wat toch wel een beetje ons eigen huis was geworden. We kunnen iedereen een rondreis per camper in Canada van harte aanbevelen en als jullie tips willen voor de route en bezienswaardigheden, weten jullie ons te vinden. Het was al met al een geweldige vakantie en we hebben werkelijk alles gezien wat we wilden zien en zelfs nog meer dan dat. We zitten nu gereed om in te checken op het vliegveld van Vancouver, waar het heel wat rustiger is dan in Amsterdam. Iedereen bedankt voor het volgende van onze reis en hopelijk tot spoedig ziens in Nederland. Helaas vandaag geen foto's om bij te voegen.

• 21 September 2013 - 05:16

Rien En Karin:

Hallo lieve mensen,
    Wat fijn dat jullie het zo fijn hadden.
    Wij zitten nu in de drukte op schiphol, haha.
    Welkom thuis en we maken snel een afspraak.
    XXX

• 21 September 2013 - 16:06

Piet&ina:

hallo luitjes,

even een afsluitend berichtje,we hebben genoten van jullie belevenissen.
    welkom thuis en tot morgen!

groetjes Piet en Ina

• 21 September 2013 - 21:49

Tinus:

Je moet er even voor gaan zitten om alle mooie reisverslagen en foto's te bekijken maar superleuk zo om te lezen. Volgens mij was dit voor jullie in alle opzichten een bere-vakantie van jullie leven. Ook namens Elly natuurlijk en en goede terugreis.

Elly en Tinus

• 27 September 2013 - 20:24

Ellen:

Hoi Wim,

Erg leuk om jullie reisverslag te lezen. En wat is het daar mooi.
    Eigenlijk kunnen we onze dochter een reisje naar Canada niet onthouden maar helaas.... er zijn beperkte plekken en die zijn nu al volgeboekt, vertelde ze net-:).
    Nu lekker nagenieten....

Ellen van Nes