Los-Angeles 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu Los-Angeles 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Los-Angeles 2

Door: Dieny

Blijf op de hoogte en volg Wim

12 September 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanaf vandaag zijn we onze eigen reisleider. Gisteren werden we rond gereden door een gefrustreerde Iranieer die heel gebrekkig Engels sprak. Als hij in zijn betoog(je) een jaartal moest noemen had hij het over 17 honderd en nog wat, bij zijn intergratie cursus zijn de jaartallen niet blijven hangen. In het centrum van LA tegen de rijrichting een vierbaans weg inrijden is ook wel spectaculair, wat kunnen die Amerikanen toeteren zeg.
Met een bus 140 op de highway rechter rijstrook is ook wel spannend, zeker als de rest honderd rijd. De film studio's hebben we maar overgeslagen wel hebben we een indruk hoe je een film kunt maken" je huurt een iranieer".

• 12 September 2015 - 16:50

Lucy En Frans:

Haha. Dit komt ons al bekend voor.
    Ook wij hadden de studio's overgeslagen , door een vergelijkbare situatie.
    Geniet ze, wij volgen.

• 12 September 2015 - 22:33

Piet Kras:

Heb je toch een vluchteling geholpen