Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Page

Door: Dieny en Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 September 2015 | Verenigde Staten, Page

Gisterochtend vroeg uit de Canyon vertrokken en eerst nog wat mooi uitkijkpunten bezocht, inclusief de uitkijktoren. Vervolgens op naar Page, met een tussenstop bij Horshoe Blend. Een fantastisch uitkijkpunt waar de rivier de Colorado een lus maakt. Wij hiken op onze wandelschoenen, maar andere landgenoten gewoon op teenslippers. Vervolgens via een bezoek aan de bekende Walmarkt, naar een hele mooi camping aan het Lake Campbell. We kregen net de laatste full hook plaats omdat iemand anders net annuleerde. Vanmorgen een speedboot gehuurd en een hele mooie tocht over het meer en door de Antilope en Navajo Canyon gemaakt. Onvoorstelbaar mooi vanaf het water. Het bootje was wel een beetje dorstig want hoewel we niet hard gevaren hebben, tankten we maar liefst 52 liter bij het inleveren van de boot. Het was weer een fantastische dag. Bedankt voor jullie reacties en vergeet ook de foto's niet te bekijken.

• 19 September 2015 - 16:32

Piet En Ria:

Hoi Dieny en Wim prachtig die reisverslagen van jullie we volgen jullie al vanaf begin af aan en ook de foto's zijn prachtig goede reis verder en we zullen verder volgen

• 20 September 2015 - 21:50

Konny :

Hoe doen sommige mensen dat op die teenslippers, vraag ik me ook altijd af. Zelf sta je dan altijd braaf met die zweetsokken in die stevige wandelschoenen, soms met blaren. De foto's en verslagen zijn heel leuk. Ome Wim achter het stuur van die snelle speedboot, heel leuk.

Groetjes Konny,