MOAB 3 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu MOAB 3 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu

MOAB 3

Door: Dieny en Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 September 2015 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag weer een top dag gehad in de parken Dead Horse Point en Canyonlands. Hoewel dat eerste pas minder bekend is dan het tweede, is het zeker zo mooi. Een prachtig uitzicht op een kronkel in de Colorado rivier. Canyonlands bood weer mooi uitzichten op de canyons die er om heen liggen. We gingen om 8.30 de camping af en kwamen pas om 5 uur terug nadat we eerst nog boodschappen hadden gedaan voor de komende 3 dagen omdat we dan weinig winkels en mogelijk ook weinig of geen WIFI tegen komen. Nu rustig onderuit op de camping. Wisten jullie dat de benzine hier maar € 0,65 kost, dat ze ijs hebben met pindakaas smaak en dat dat nog lekker is ook, dat we nog weinig hele dikke mensen hebben gezien, dat het kleinste ijsje met 1 smaak altijd uit 2 bollen bestaat, dat je in een restaurant de rekening krijgt als je je eten net op hebt, dat 12 blikjes cola maar 3 dollar kosten en dat het heel erg moeilijk is om een batterijtje voor je horloge te krijgen als het oude leeg is.

• 23 September 2015 - 08:16

Piet :

Klinkt erg leuk en gazeli

• 23 September 2015 - 18:43

Lucy:

Mooi hè

• 23 September 2015 - 19:17

Ina:

Dan ga je geld overhouden voor souvenirs

• 25 September 2015 - 20:30

Karin:

We zijn weer helemaal op de hoogte van jullie avonturen. Leuk! Misschien gewoon een nieuwe horloge kopen voor de duur van de vakantie?
    groetekus, Rien & Karin