Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Las Vegas 2

Door: Dieny en Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Was Las Vegas met licht al een belevenis, toen het donker werd, werd het nog gekker. Wat een enorme drukte op straat en in de speelhallen. Je kijkt je ogen uit bij de verschillende hotels met allemaal een bepaald thema zoals Venetië, Parijs, Rome, enz. Nog lang niet alles gezien, maar vandaag nog een kans. En dan al die verklede figuren op straat waarmee je tegen betaling op de foto kan, gladiators, gespierde mannen, showgirls, StarWars figuren, Batman, Disney figuren, halfnaakte politie agentes, enz. Omdat we in Las Vegas zijn willen we ook graag een show zien,er zijn er zeker 50, We hebben gisteren de Motown show bezocht. Geweldig!!!!om mee te maken. Alles wat je op de tv over Las Vegas ziet klopt, of het is zelfs nog een slap aftreksel. Met de bus naar de camping terug, want die rijden gewoon de hele nacht door, dat is nog eens service. Zitten nu bij het zwembad van de camping dit blog te schrijven waar we weer wat foto 's aan zullen hangen. Het is nu al minimaal 35 graden, dus dat wordt weer "genieten" vandaag. Morgen naar Dead Valley dus dan komen er nog 10 graden bij. Wordt vervolgd.