Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wim Viet - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Wim.

Blijf op de hoogte en volg Wim

20 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisterochtend rustig opgestaan en op naar een camping die gunstig ligt voor het inleveren van de camper. Daardoor moesten we weer dwars door Auckland heen. De eerste camping die we uitgekozen hadden bleek bij aankomst niet meer te bestaan. Toen maar 20 km verder naar het zuiden gereden en daar een mooie camping gevonden. Vanmorgen de wekker gezet want we wilden de camper vroeg inleveren. Even na 9 uur stonden we bij Apollo. Camper werd in orde bevonden en we kregen een redelijke compensatie voor de onderweg ondervinden problemen met de beide campers. Vervolgens met de taxi naar ons hotel in het absolute centrum van Auckland. We zitten 50 meter van de uitkijktoren en 50 meter van Queensstraat, de grote winkelstraat. Lekker de stad verkend en vooral vertoefd aan de Harbourside, het uitgaansgebied van Auckland. Heerlijk gegeten aan de kade waar over 3 dagen de Volvo ocean race aankomt. Waren ze 3 dagen eerder geweest, dan hadden we dat ook nog meegemaakt. Vanavond voor het eerst in 4,5 weken weer een gewone slaapkamer, dat wordt wennen.