SAN Francisco 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu SAN Francisco 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Wim Viet - WaarBenJij.nu

SAN Francisco 2

Door: Dieny en Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

04 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen om 9.40 de eerste Ferry naar de stad genomen. Een enorm verschil met gisteren, het leek wel of iedereen op de been was, overal kraampjes en muziek. Gelijk bij aankomst het kabeltrammetje de heuvels van de stad op genomen. Een belevenis op zich. Hierna door China town gelopen waarbij je het idee had in China te zijn. Vervolgens op naar Lombard street het stijlste straatje van SAN Francisco waar je zigzaggend naar beneden moet en welk straatje je ook vaak op tv ziet. Inderdaad heeeel erg stijl. Vervolgens naar een Ierse pub Buona Vista genaamd om te lunchen. Het meest Onvriendelijke personeel wat we nooit eerder hebben gezien, maar dat was de charme van deze zaak, met als specialiteit irish coffee. Ook liepen er nog enkele dames waartegen ze 10 jaar geleden niet gezegd hebben dat ze met 65 jaar met pensioen konden. Vervolgens nog rondgewandeld op fishermans warf. Inmiddels was het wel heel erg winderig geworden, wat je aan zee direct merkt. Om 6.30 de Ferry weer naar de camping genomen, waar we nu aan een lekker bakje thee zitten en ons voorbereiden op dag 3 in SAN Francisco.