Coromandel - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Wim Viet - WaarBenJij.nu Coromandel - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Wim Viet - WaarBenJij.nu

Coromandel

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

14 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Thames

Vanmorgen al vroeg wakker gemaakt door een helder zonnetje. Al om 9 uur op pad om het schiereiland Coromandel te verkennen waar we goede verhalen over gehoord hadden. Die verhalen waren niet overdreven, we hebben de meest mooie kusten gezien die maar mogelijk zijn. Hoogtepunt het Hot water Beach, waar je met een schep een kuil kunt graven die dan vol loopt met warm water. Het is een koddig gezicht om een paar honder volwassen mensen hiermee bezig te zien op een paar honderd vierkante meter. Daarna over gestoken naar de andere kant van het schiereiland, waar we nu een heel mooi plekje hebben gevonden op een camping aan een snel stromend riviertje. Een van de mooiste plekjes tot nu toe. Helaas ook vandaag geen foto’s want dat lukt niet met de sterkte van de WiFi. Hopelijk lukt het morgen weer wel.

Tags: Coromandel